tirsdag 21. januar 2014

Nye tider!

En oppdatering for 2013! Det har vært et innholdsrikt år, med mange nye erfaringer. Både på godt og vondt! Det er vel slik det skal være. Med termin 2. april har det vært et litt annerledes år. Mye å ta hensyn til, og lange tankerekker.
Ellers av aktiviteter som jeg synes bør nevnes så var jeg med på et bliny-oppdrag utenom det vanlige på februar, det kan du lese mer om her. På mars, rett etter mammapermisjonen begynte, tok jeg og Ida Marie kurs i vippeextension, interessen ble kjempe stor og mange vippefine kunder gikk ut fra salongen. Rett før påska satte inn kom lille Elise til verden.  En hårete liten dott som straks sjarmerte oss i senk. Jeg var i kjempe god form, så første besøk på salongen ble unnagjort uka etter. Jeg begynte så smått å jobbe igjen på mai. Men hadde heldigvis god hjelp av Ida Marie! På juni var jeg tilbake for fult. Bergmannsdagene var på september, og vi fra bliny stilte med stand og "mini-bliny". Se noen av de flotte bildene her. På oktober var jeg på oppdrag for leverandøren min, Gatineau Norge. I desember hadde jeg stand på Julegata på Å. Det har blitt en utrolig trivelig juletradisjon. Alltid like koselig, og veldig mye folk som møter opp. Og endelig fikk jeg tatt inn mitt yndlings makeup-merke, Bare Minerals! En god investering som øker tilbudet på sminkeutsalg i bygda fra 0 til 100!

I løpet av 2013 har jeg brukt en del tid på å evaluere min tilværelse som selvstendig næringsdrivende. Det er utrolig viktig å ha et miljø i rundt seg, kollegaer og ikke minst en mulighet til å utvikle og fornye seg. Derfor ble jeg utrolig glad når en slik mulighet bød seg fram. Fra april 2014 blir Derma hudpleie å finne i sentrum på Løkken Verk. Dette er et litt større tettsted enn Storås, og det kommer til å gjøre meg enda mer synlig. Men viktigst av alt: Jeg blir fortsatt i Meldal kommune! Jeg kommer til å dele lokalene med Linn Tove Reklev Steigedal som er Akupunktør. Les hennes blogg: http://linntovesakupunktur.blogspot.no/
Vi er åpne for at flere yrkesgrupper innen helse vil dele lokaler med oss. Dette blir virkelig spennende, og vi ønsker å være et knutepunkt i bygda når det gjelder helse og velvære.
Så har du en drøm om å starte opp med noe innen helse og velvære i bygda, ta kontakt! ( cstorslett@live.no )
 
Jeg og Linn Tove hadde stand ved Løkken kjøpesenter på november i forbindelse med at vi skal dele lokaler fra mars/april 2014.


Julagata på Å 2013


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar