onsdag 20. oktober 2010

Amme-tåke, bæsjbleier, raping, gulping, bekymringer og glede!

Ja da har tiden kommet for amme-tåke, bæsjbleier, raping, gulping, bekymringer og glede! Min lille øyensten kom til verden 21. juli 2010, og fikk navnet Martine. Hun er ei god lita tulle med mye blondt hår og blå øyne. Mens jeg gikk høygravid hadde jeg store planer om hva vi skulle gjøre etter hun ble født, trilleturer osv… Jeg skulle skrive masse nye ting på bloggen min og teste ut produkter, for jeg kom jo til å få så masse tid til overs! Men først nå når hun er snart 3 måneder så føler jeg meg forholdsvis normal (med visse medfødte unntakJ). Det er altså ikke barebare å sette et nytt liv til verden! Jeg må med stolthet si at hun ble født uten bedøvelse og med vakuum, AUUU!
Men uansett jeg klarte det! Og nå koser vi oss her hjemme sammen med PappaØyvind som har tatt seg ut omsorgspermisjon for anledningen.

Det har begynt å krible litt etter å ha klar en salong til neste år. Jeg har fått en del ny inspirasjon og jeg kjenner sakte men sikkert at gløden tennes på nytt. Og det er digg.

Blidjente!

2 kommentarer: