mandag 27. januar 2014

Kursholder i Oslo

I helgen har jeg vært til Oslo og holdt kurs i Gatineau's ansiktsbehandlinger. Kurset gikk over to dager hvor jeg hadde ansvar for den praktiske biten og Anne Pia Blindheim tok seg av det teoretiske. Hun er Gründeren for Hh Cosmetique og driver sammen med datteren sin, Linda Blindheim. De er totalleverandør for hudpleiesalonger, og har flere merker. Bl.a. Gatineau og Thalion. Jeg har begge merkene i salongen. De er dyktige og står på 110 % for kundene sine! Anne Pia er som et leksikon innen dermatologi, kosmetisk kjemi, anatomi og ingredienser. Jeg blir bestandig inspirert av henne, og hun har friske meninger innen faget.
 
 7. - 9. februar er jeg i Trondheim og holder kurs. Gleder meg!


Bilder tatt av Linda Blindheim

1 kommentar:

  1. Hay Jeg har lest artikkelen din sin fantastiske og informativ.
    http://goo.gl/0oDsDz

    SvarSlett