tirsdag 29. september 2009

Bryllupsmesse'09

Skolen ble invitert til å delta på Bryllupsmesse ved Brittania hotell i Trondheim sist på januar'09. Vi hadde egen stand hvor vi tok minimanikyr og solgte Bare Minerals - mineral makeup. Jeg var så heldig at jeg fikke være en del av "Team Maud". Det var vi som stod for sminking av modellene. Alle skulle ha smokey eyes og markerte lepper og rouge. Det var viktig å passe på å bruke rett grå og sort nyanse, og så klart - legge rougen og lepper rett. Det er ikke enkelt, for plutselig er noe for høyt og noe skjevt. Det var mange som skulle sminkes og ting måtte skje fort. Derfor var det ekstra viktig å ikke la seg påvirke av stresset og ha en stødig hånd! Jeg følt meg forøvrig som en dverg med mine 1,55m, blandt sylfidene av modeller... Det var ekstra spennende å se resultatet på scenen, heldigvis ble ingenting skjevt!
Jeg er kjempe glad for at jeg fikk denne erfaringen :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar