tirsdag 4. mars 2014

Disse to!


I hovedsak skal jeg med dette innlegget formidle at jeg har tatt et valg.

 
 
Mannen kommer hjem i neste uke, etter å ha oppholdt seg på det store blå utenfor India. Han har vært der i snart 5 uker, uten mulighet for å ringe, se på nyheter eller sjekke facebook (!) Vi har hatt kontakt via jobbmailen hans. Martine, største jenta på 3,5 år, begynner bestandig å savne pappa MYE når det er 14dager igjen. Det gjør mamma også. Vi gleder oss på at familien igjen blir komplett!:-)
 
Det har tårnet seg opp for mamman, gressenka, hudpleieren, sjefen og den selvstendige næringsdrivende. Derfor måtte jeg gjøre kort prosess. Derma hudpleie BLIR på Storås. Noen jubler, andre ikke. Men det er uansett et faktum.
 
Lokalene på Løkken er supre til butikk, men det ble vanskelig å dele inn til gunstige behandlingsrom syntes jeg. Samtidig sa vel mamman og gressenka at nok er nok, nå er det på tide å roe ned.

Men dere er hjertelig velkommen på Storås, nye som gamle kunder! Derma hudpleie forblir, se mer om mine åpningstider her.

 
 
 
Disse to er veldig viktig for meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar