onsdag 24. februar 2010

På flyttefot.... :-D

Nå holder jeg på å flytte inn i nyhuset vårt for fult! Det er noe helt annet å innrede et eget hus enn en midlertidig leilighet.... det er 1000 ganger bedre!! :-D

Men det er en ting som forbløffer meg hver gang jeg flytter, har jeg virkelig så mye?!?
3 sett middagservise, 3 forskjellige bestikk, 10 forskjellige sekker/bagger, og så mye klær! Vi i Norge har ingen ting å klage over, vi har det rett og slett for godt! Sykemelder oss for ingenting, og er missfornøyd med det meste. Vi har blitt noen bortskjemte drittunger.
Jeg blir nesten skremt av matrealisten som titter fram av og til hos meg enten jeg vil det eller ikke. Penger og ting er en alt for stor del av livet vårt...

Idag holdt jeg på å innrede det fremtidige barnerommet som behandlingsrom! Massasjebenken er på plass, produkter og utstyr til spamanikyr. Har bestilt mandelolje og eteriskeoljer, samt produkter fra dermalogica til ansiktsbehandling. Begynner med behandlinger på midten av mars, så da er det bare å bestille seg time! :-)
Kommer mer info etter hvert.

Å finne seg lokale i Meldal er fortsatt en tapt sak, har et lite håp enda så skal tviholde på det og krysse fingrene!

Camilla - Derma hudpleie

1 kommentar:

  1. Så artig, Camilla :) Tippe d bli kjæmpefint! E tru nok e har løst på ei ansiktsbehandling når denj tid kjæm, tru nok e træng d :)

    SvarSlett