torsdag 7. mars 2013

Nå er det ikke lenge igjen!





Jeg og Martine har vært på gravid-foto hos Fotograf Stine Aasløkk. Dette er riktignok 5 uker siden, så magen min er mye større nå! Jeg anbefaler virkelig å forevige gravidmagen, det er en spesiell tilværelse å bære fram et barn. 
 
Nå er det ca 3 uker igjen til termin, så vårt nye familiemedlem er rett rundt hjørne! Vi er kjempe spente, og store søster gleder seg masse! Hun synes egentlig at jeg burde "ta ut" babyen snart. Da jeg spurte om hvordan jeg skulle gjøre det var det visst om navlen den skulle komme ut:)
Idag skal jeg pakke den berømte baggen. Her går det kun i nøytrale farger for vi vet ikke hva det blir. Veldig spennende!
 
Regner med at både jeg og lillenurk kommer til å være en del i klinikken. Jeg har jo egentlig to "babyer" å passe på. Så stellebord og div er også installert hos Derma;) Alle andre med småbarn er selvsagt også velkommen!

2 kommentarer:

  1. Så fine bilder, blir spennende å se om det kommer gutt eller jente :) Lykke til <3

    SvarSlett
  2. Tusen takk! Ja det blir kjempe spennende! :-)

    SvarSlett